0
✓ Toegevoegd aan winkelmand

Geen producten in winkelmand

Totaal in winkelmand:
€0,00

Gratis verzonden vanaf €100,-
(anders €7,95)

Veelgestelde vragen

Bestellen

Hoe weet ik de status van mijn bestelling?
Na het plaatsen van de bestelling ontvang je 3 e-mails:
  1. Zodra je besteld hebt, ontvang je van ons een bevestiging per mail.
  2. Wanneer de order is verwerkt en op transport gaat, ontvang je een tweede mail met track en trace code, waarmee je live kan zien waar je pakket is en hoeveel tussenstops de chauffeur nog moet afleggen
  3. Op de ochtend van levering krijg je een derde mail met verwachte aankomsttijd. Via deze mail kun je de leverdatum of -locatie wijzigen.
Daarnaast kun je je bestellingen altijd inzien in je account.
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen
Het kan zijn dat de mail in je spam inbox terecht is gekomen. Zo niet, check dan even of de bestelling wel in te zien is via je account. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan even contact met me op via proost@cotiwijn.nl of via de chatknop op deze website. 
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
In principe kan de bestelling niet meer gewijzigd worden. Mocht je hier toch vragen over hebben, neem dan contact met me op via proost@cotiwijn.nl of de chatknop op deze website.
Kan ik ook losse flessen bestellen?
Ja, dat kan. Echter wordt er wel €6,95 verzendkosten in rekening gebracht bij bestellingen van minder dan 12 flessen. Daarnaast werk ik met dozen van 6 of 12 flessen. In het kader van duurzaamheid, verzoek ik je daarom om zo veel mogelijk in een veelvoud van 6 flessen te bestellen.

Betalen

Welke betaalopties heb ik?
Je kan bij mij betalen via iDeal, Apple Pay en Achteraf Betalen via Klarna. Ook  creditcard betalingen worden geaccepteerd van Visa, Maestro, Mastercard en American Express. Alle betaalmethodes zijn zonder extra kosten.
Hoe wissel ik een kortingscode in?
Tijdens de laatste stap van je bestelproces (betaling), kun je de kortingscode invoeren in het veld “kortingscode”. Klik vervolgens op “Toepassen” en de korting wordt automatisch verrekend.

Bezorgen

Wat zijn de bezorgkosten?
Bij bestellingen vanaf 12 flessen is de verzending helemaal gratis. Bij minder dan 12 flessen betaal je €6,95 verzendkosten. 
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Wanneer je vóór 15.00 bestelt (ma t/m vr), wordt de bestelling dezelfde dag nog verzonden. Normaliter wordt deze de volgende dag geleverd via DPD, maar door de huidige drukte kan dit iets langer duren. Van DPD krijg je, via sms of email, een track & trace link. Daarin staat het tijdvak van één uur waarbinnen je pakket geleverd wordt. Ook kun je hierop zien hoeveel adressen de bezorger nog te gaan heeft voor hij bij jou komt. 
Ik ben niet thuis tijdens de bezorging. Wat nu?
Via de track & trace link, die je per email of sms ontvangt van DPD, kun je tot één uur voor bezorging de datum en locatie van de bezorging wijzigen. Ook kun je er voor kiezen deze te laten bezorgen in een parcelshop, of de bezorger toestemming geven het pakket op een specifieke plek neer te zetten.
Kan ik mijn bezorging volgen?
Ja, dat kan. Op de bezorgdag kun je je packet via live-tracking online volgen, met behulp van de track & trace link van DPD. Op de kaart zie je zelfs hoeveel tussenstops de chauffeur nog moet afleggen.

Ruilen & Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Jazeker. Als jij niet blij bent met mijn wijn, ben ik dat ook niet. Daarom kun je bij Coti Wijn de bestelling retourneren tot 100 dagen na ontvangst. Omdat je wijn eerst moet proeven om het te kunnen beoordelen, mag er per bestelling één fles ontbreken.

Om je wijn te retourneren, kun je de bestelling, onder vermelding van ordernummer, opsturen naar:

Greuter Logistics t.a.v. Coti Wijn
Amperestraat 1
1704 SM Heerhugowaard

De verzendkosten zijn voor eigen rekening.

Hoe lang duur het voor ik mijn geld terug krijg?
Retouren worden binnen 30 dagen na ontvangst teruggestort op je rekening.

Wijn assortiment

Hoe worden nieuwe wijn geselecteerd?
Nieuwe wijnen selecteer ik samen met experts en wijnliefhebbers zoals jij:
  • Eerst identificeren we de gelegenheid en bijbehorende criteria die een wijn perfect maken.
  • Daarna zoek ik een aantal potentiële wijnen die hieraan voldoen.
  • Vervolgens organiseer ik een selectie event met een aantal klanten en wijn experts, waarbij de setting van de gelegenheid wordt gecreëerd
  • Het "testpanel" (lees: mensen zoals jij) beoordeelt of ze de wijn lekker vinden én of de wijn past bij de gelegenheid.
  • De winnaar, de nieuwe perfecte wijn⭐️ , wordt toegevoegd aan het assortiment. 
Uit welke landen verkoop je wijn?
Vanuit de basis ben ik begonnen met een selectie van een gerenommeerde importeur van Spaanse wijnen, die al meer dan 15 jaar wijn levert aan de beste restaurants van Nederland. Inmiddels zijn daar een paar Italiaanse toppers aan toegevoegd. Aangezien het mijn missie is om de perfecte wijn te vinden voor jouw moment, verwachten we daar echter snel meer landen aan toe te voegen. Desalniettemin, staat bij mij centraal dat de wijn perfect is voor jouw moment en dat ik een brede verscheidenheid aan wijnen aanbied. Het land van herkomst is wat dat betreft dus secundair. Zo lang jij maar tevreden bent.
Kan ik een wijn ook bij andere gelegenheden drinken dan wat door jou is aangegeven?
Jazeker. Ik geef aan waar ik de wijn perfect voor vind, maar dat maakt de wijn niet ongeschikt voor andere gelegenheden. Met name als je een wijn hebt gevonden die je ontzettend lekker vindt, moedig ik je aan om deze vooral te drinken wanneer je maar wilt. En laat het mij ook even weten. Vind ik leuk!
Ik zoek wijn voor een gelegenheid die je niet aanbiedt. Wat nu?
De perfecte wijn vinden voor jouw moment, betekent dat ik ook constant op zoek ben naar nieuwe momenten en bijpassende perfecte wijnen. Als jouw moment er nog niet tussen staat, laat het me dan weten via proost@cotiwijn.nl of via de chat knop op deze website. Dat helpt me om gerichter nieuwe wijnen te zoeken voor jou. 
Terug naar boven